Doi


Înșir bucăți din mine
pe ața gândurilor tale,
mă oglindesc în zâmbetul tau
împrumutat pe furiș
în puterea nopții,
mărgele strălucitoare
în mâinile unei fetițe
cu ochi căprui și buze curioase.
Ți-am imprimat pașii
în jurnale albe,
în rânduri nesfârșite
pe pielea mea, cuvinte ieșite în relief
pe care să-ți plimbi degetele,
ca un orb,
până-mi înveți trupul
și-mi prinzi sufletul
în palmele calde,
mirosind a dragoste.
Ți-am visat existența
dincolo de mine,
în prezentul de ieri,
în viitorul de azi,
căci totul a început fără să știm
și totul e în noi
…. noi suntem povestea.

Lasă un răspuns

