Când ingerii pleacă


Mi-am revenit greu
și am deschis ochii în întuneric.
Eram tot acolo, unde m-ai lăsat,
întinsă pe podeaua rece,
cu mii de amintiri în jurul meu,
cu nori grei de furtună
în sufletul meu,
cu părul impregnat
de ultima ta mângâiere,
cu buzele arse
de ultima sărutare,
cu pașii tăi apăsați
răsunându-mi în urechi,
auzind ușa închizându-se, cu un pocnet sec,
peste iubirea mea țăndări.
Și atunci am știut….
…. când ingerii pleacă
cerul rămâne pustiu
și liniștea e nesfârșită.

Lasă un răspuns

