Suflet liber


E prima oara cand postez un text de pe telefonul mobil. Presupun ca nici nu pot scrie foarte mult, dar asta voi experimenta imediat 🙂
In sfarsit, ma simt libera. Mai am strangeri de inima cand ma uit in urma, la tot ce am trait in ultimii ani. Dar pot face asta, acum, fara sa mi se umple ochii de lacrimi. Si asta e bine. Visam la ziua asta, chiar si numai pentru a nu mai simti tristetea aceea imensa, care nu te lasa sa respiri si nici sa te uiti in jurul tau. Azi, datorita unui suflet drag, am reusit sa ascult linistea din mine si sa-mi dau seama ca totul incepe din nou. Viata, desi a trecut neincetat pe langa mine, reincepe. Si sperantele sunt aceleasi, pline de lumina. Mi s-a spus ca eram, acum cativa ani, mereu vesela si optimista. Nu a fost demult asta si vreau sa redevin acea persoana. Vreau sa fiu din nou vesela, pentru ca stiu ca viata asta e asa de nenorocit de scurta uneori, de abia reusesti sa razi de cateva ori si deja te-ai dus. De azi, sunt o persoana noua. Si totusi, aceeasi dintotdeauna.

Lasă un răspuns

