La prima vedere… strainaturile…


Pe scurt, fiindca timpul asta nu ma lasa nici sa respir. Am incercat sa nu ma las influentata de impresiile auzite sau testate si de mine, pana acum, despre civilizatia celor din afara Romaniei. Dar nu se poate. Aici e totul diferit. De la omul care iti zambeste pe strada, desi nu te cunoaste, pana la relaxarea din magazine, de pe strada, din casele oamenilor. E ordine, calm, relaxare (am mai zis-o, nu?), totul e bine pus la punct. Impresia asta am avut-o de la intrarea in Ungaria si a ramas pana acum. Drumurile sunt excelente, sistemul e bine pus la punct, de la programul ridicarii gunoiului, stabilit pe un an inainte, pana la orele de liniste, in care nu ai voie sa faci galagie sau sa tunzi iarba in gradina. Promit sa scriu ceva mai detaliat si, cand revin la net cafe, voi transcrie 🙂 Ufff, visez la un laptop din scoala generala :)))) Lasa… cresc eu mare si-mi cumpar tot ce vreau 🙂

Pana data viitoare… stay healthy 😛

Lasă un răspuns

