Liniste pentru sufletul meu


I just hold out my hand…. and i’m with you, darling….

Asta e… acum am putut face asta. Doar sa intind mana si linistea, acea liniste profunda, atat de necesara sufletului meu, putea fi atinsa. Liniste profunda, plina de fericire, palpabila. Fumul de tigara ramas in urma, paharul in care a fost vin rosu, vorbele suspendate in tacerea camerei mele. Rasetele, gandurile, privirile, aerul tras in piept, ca o ultima solutie de a incerca atmosfera atat de frumoasa. Doamne, cat mi-a lipsit sa-mi incep gandurile si altcineva sa le termine, sa radem la aceleasi glume, sa ne incruntam la aceiasi nori trecuti prin fata ochilor. Sentimentul de „acasa” pe care nu l-am avut de atata vreme. Doua ore in care sufletul mi-a rasuflat usurat si s-a intins pe canapea, langa zambetul meu si a putut sa respire aer curat si bine si fericire si amintiri si dragoste. O legatura imposibil de rupt, doua inimi legate pentru totdeauna, intr-o altfel de lume. Doi oameni ce au ajuns in lumea de aici impreuna, despartiti doar de soarta, dar reuniti, dupa aceea, pentru inca o mie de vieti Jumatate din sufletul meu e acolo si va fi mereu. Langa cealalta jumatate…. O fericire de o clipa, stransa intr-un zambet. Doamne…. nu mai am cuvinte….

Lasă un răspuns

