Fericirea se gaseste oriunde


M-am intalnit, deunazi, cu un vechi prieten. Un om incercat de viata, cu o familie normala, cu un trecut adolescentin ca oricare altul. Un baiat ce a devenit barbat si apoi sot si tata. Atat de frumos. In zambet, in privire, in gesturi, in vorbe, in suflet. Mi-a placut felul in care isi strangea baiatul la piept. Felul in care explica ceea ce il doare, modul in care stia sa ma asculte. Mi-am dat seama ca anii nu au trecut degeaba pentru el. Mi-am dat seama ca femeia pe care o iubeste este atat de norocoasa. Sper doar sa stie cat de mult o iubeste si sa-l rasplateasca la fel. Pentru ca sunt o familie asa armonioasa si cladita atat de durabil, incat am ramas fara cuvinte. Il urmaream cum imi povesteste cat de dor ii este de ea (ea lucreaza in afara tarii), cat de mult o asteapta sa vina acasa si cat de greu se descurca baietelul lor cu dorul de mama. Dar totul era asa simplu si cu atata dragoste spus, incat mi-au dat lacrimile. S-a uitat mirat la mine, probabil ca il surprinsesem si nu a spus nimic. A continuat sirul povestirii calm, asezat. A fost atat de barbat in ochii mei, cum nu am crezut vreodata ca va fi. Ne stim de multa vreme, din vremea in care adolescenta isi facea de cap cu noi. Stiam ca este nehotarat si cuceritor; avea si cu ce, sarmul si ochii lui frumosi puteau fi cu greu egalati. Si uite-l acum, senin si iubitor, m-a surprins asa placut….  Fericirea se gaseste peste tot si in toate. Si ce bine ca exista asemenea surprize….

Lasă un răspuns

