Glamour Decebal – răsfăţ maxim


Vreau să fie clar, de la început, că am spus „Glamour Decebal” în titlu doar pentru că eu am fost acolo. Sunt sigură că şi celelalte locaţii îşi au meritele lor, dar eu scriu despre ce am experimentat pe propria piele. Piele care s-a simţit atât de răsfăţată!

Să o luăm cu începutul. Saloanele Glamour vă oferă servicii de remodelare corporală, dar şi servicii de  coafor, manichiură, pedichiură, cosmetică, epilare definitivă, tratamente faciale, etc. Eu am câştigat un voucher în valoare de 150 lei la salonul Glamour Decebal, pe blogul unei zăpăcite pe care o îndrăgesc tare mult, Sabina Cornovac. Nu am putut profita foarte repede de voucher, din cauza timpului destul de limitat care nu-mi permitea să fac o programare la o oră rezonabilă. Când am prins-o, în sfârşit, am şi fugit spre salon. Nu l-am găsit deloc greu, mai ales că domnişoara care mi-a răspuns la telefon, mi-a dat toate indicaţiile necesare, de la stradă până la cel mai mititel punct de reper. Da, mi-a spus chiar şi să nu intru în primul spaţiu liber din dreapta blocului, pentru că acolo este un tomberon şi nu am treabă cu el, ştie ea sigur! :):):)  Asa că am găsit repede scara şi am intrat grăbită şi agitată în sediul lor. Şi până aici au putut merge cu mine graba şi agitaţia. Din momentul în care am păşit acolo, m-am relaxat total. Muzica se auzea, parcă, de peste tot, mirosea frumos şi lumânările îţi încântau privirea. Am ajuns mai devreme de ora programată, dar a fost o plăcere să-mi aştept rândul în o aşa atmosferă destinsă. Domnişoara Georgiana mi-a fost profesoară într-ale cosmeticii. Mi-a explicat fiecare pas şi fiecare procedură, mai ales că eram emoţionată, fiind prima mea vizită la cosmetică. Prima de…. dintotdeauna 😛 Şi a fost perfect totul, de la cap la coadă. A început cu o demachiere, urmată de un peeling uşor, un masaj cu ultrasunete, unul cu o cremă cu colagen şi la final o mască cu botox. Divin, divin a fost! Şi, dacă tot e să fiu sinceră, masajul făcut de Georgiana a fost mult mai relaxant decât cel făcut de aparatul cu ultrasunete. N-am nimic cu el, dar mâinile ei şi-au făcut mult mai bine simţită prezenţa şi se pricepe, e clar că se pricepe la ce face 😉

La sfârşit eram deja hotărâtă să mă programez şi la o şedinţă de masaj anticelulitic, pentru că domnişoara drăguţă de mai sus s-a lăudat că pot adormi liniştită în timpul masajului, fiindcă nu voi simţi nimic 😛 Prin urmare, l-am programat şi sunt tare curioasă dacă se va ţine de cuvânt şi mă va lăsa să dorm o ora în camera aceea frumos decorată şi mângâiată de muzica ambientală.  

Eu vă spun aşa: mergeţi cât mai curând la Glamour. Aveţi la dispoziţie trei sedii (în zonele Dorobanţi, Victoriei şi a Bd. Decebal) unde veţi găsi servicii de calitate, oameni dedicaţi şi atenţi, tratamente personalizate, atmosferă de vis. Şi poate că veţi găsi şi prieteni noi, cine ştie?

2 gânduri despre “Glamour Decebal – răsfăţ maxim

  1. Pingback: Bloggeritele vorbesc despre saloanele de remodelare Glamour | Sabina Cornovac Online

  2. Domnisoara Georgiana e cam ciudata in comportament (spre obraznica) si trage chiulul dupa ce platesti masajele (masajul il face ca lumea numai ca sa te „prinda” si il scurteaza cu de la sine putere de la 45 la 35 de minute, timp in care mai deschide si usa, mai trimite un mesaj,etc.). Restul fetelor este cu adevarat OK. Sunt dragute, politicoase, fara toane (ca domnisoara Georgiana), isi fac treaba constiincios. Patroana este, deasemenea, foarte draguta si deschisa la discutii (pentru eventuale sfaturi, de exemplu).

Lasă un răspuns

