Agonie şi extaz


Ţi-am împrumutat tricoul în seara asta. L-am găsit aruncat pe pat, unealtă nefolositoare, lăsată în urmă de un suflet rătăcitor. Mi-am apropiat buzele uscate de dor şi am sărutat materialul moale, impregnat cu gesturile tale. Asta mi-a rămas de la tine. Pe lângă plânsul nestăvilit, pe care m-ai rugat să nu-l las să se dezlănţuie:”Nu azi, te rog, nu azi… plângem mâine, amândoi, dar nu azi, te rog…” Iartă-mă, nu l-am putut opri. A năvălit isteric, atunci când am intrat în casă şi am găsit-o goală, cochilie de melc părăsită înainte de vreme. Cu mirosul de ţigară lăsat în urmă, să-mi amintească nemilos că tu ai fost pe-acolo. Cu aparatul foto aruncat pe pat, plin cu poze de iarnă zâmbitoare şi ochi trişti. Cu mii de vorbe închise între patru pereţi şi nimic concret de aşezat într-o filă de carte. Îmi lipseşti cumplit şi ai plecat de doar câteva ore. Şi-mi vei lipsi infinit mai mult în noaptea asta şi în cele care vor urma. Pentru că urmează o noapte lungă şi goală şi asa vor fi şi celelalte. Şi am atâta libertate, doar pentru mine şi am atâtea de făcut şi, totuşi, nu am nimic. Iar cuvintele mă trădează şi nu vor să mă ajute să-mi descriu măcar amărăciunea, dacă fericirea mea nu le-a fost pe plac. Iar dimineaţa va fi la fel de rece ca şi vremea de afară. Fără zambetul tău somnoros, fără acel „Bună dimineaţa” surâzător, cu aromă de cafea.

Iubirea nu se termină, doar se pierde, atunci când nu e supravegheată de un suflet deschis. Iar tu ştii că eu sunt atentă. Şi îţi voi fi alături, asa cum ţi-am fost şi până acum şi voi fi acolo, o mână întinsă mereu spre tine, indiferent de câtă vreme va trebui să stea aşa. Şi cu sufletul în ochi, alinându-ţi durerile şi teama. Pentru că iubirea mea e acolo. Şi o va aştepta pe a ta, oricât timp va fi nevoie.

Lasă un răspuns

