Acuşica :)


Afară răsună o alarmă de maşină. De mai bine de un sfert de oră îmi răvăşeşte gândurile şi-aşa întoarse pe dos de ultimele zile. Sunt puţin confuză. Pentru că abia te aştept, îmi întind braţele spre ceea ce este încă o himeră azi, dar o copleşitoare prezenţă mâine. Îmi doresc totul atât de mult şi, totuşi, am o teamă inexplicabilă pentru ceea ce va urma. Pândesc zilele, orele, minutele. Secundele mi se par prea chinuitoare, asa încât încerc să nu le mai bag în seamă, prea îmi întorc cu josu-n sus tot ceea ce vreau să fac. E soare cu ceaţă azi, dar e bine. Îmi mai încălzeşte ochii şi simţurile, amorţite de atâta singurătate şi dor. Cu toate că acesta e locul meu de refugiu şi de aşternut gândurile, nu-mi permit să scriu chiar tot ceea ce gândesc. Ar fi prea mult şi cine m-ar citi ar rămâne cu o totală contradicţie, deşi eu aş şti sigur că m-am exprimat aşa cum trebuia. Pentru că aşa mă simt acum: o contradicţie totală. Îmi doresc să treacă cât mai repede timpul ce a rămas între noi doi şi, cu toate acestea, dacă mi-ar sta în putere, aş mai aşeza, înaintea lui mâine, încă o zi de azi. Încă o zi de răgaz pentru sufletul meu, topit de dorul tău şi înfricoşat de ceea ce va fi. E totul pregătit. Parca am aşteptat o persoană o viaţă întreagă, aşa am dereticat peste tot, am şters praful de pe lucruri reale şi imaginare, am aranjat cărţi şi file de poveste în inima mea, am scuturat toate covoarele toamnei, să le găseşti primenite de toate gândurile rele. Sunt acolo unde am fost mereu, în pragul casei, zâmbind, cu braţele întinse şi sufletul tremurând. Dar nu mai sunt chiar aceeaşi, timpul m-a schimbat putin. Dureri au trecut peste mine, lacrimi mi-au înecat obrajii şi raze de soare mi i-au uscat, atunci când vremea se încălzise în jurul meu. Poate sunt şi puţin mai înţeleaptă, nu am de unde să ştiu. Cred că poţi dovedi înţelepciunea, nu o poţi arăta ca pe un obiect de preţ, închis într-o casetă de bijuterii. Doar iubirea nu mi s-a schimbat. E puţin mai domoală, mai temătoare faţă de necunoscut, dar mai încrezătoare faţă de lumea întreagă. Şi cum îţi spuneam şi azi…. mi-e dor de tine şi te aştept acasă. Şi, după cum ai răspuns tu…. mâine ne vedem. Acuşica….

Lasă un răspuns

