E soare… şi e bine….


E bine să te trezeşti după o noapte agitată, cu zeci de coşmaruri şi să poţi zâmbi. E bine să nu mă mai gândesc atât de mult la lucruri rele şi doar să aştept… o zi… Ea ştie când să apară şi de aceea nu mă mai îngrijorez şi doar zâmbesc. Îmbrăţişez noua stare de spirit şi nu mă mai întreb cum va fi ceea ce va veni. Pentru că schimbarea e bună şi va aduce fapte noi, bănuite, aşteptate, dorite. Sunt momente în care visez cu ochii deschişi la ce va fi. Aşa cum visam, atunci când eram mică, la biciclete, excursii în ţări fantastice sau comori bine ascunse. Îmi sprijineam bine coatele de pervazul geamului, fixam orizontul şi începeam să visez. Visele erau colorate, ţesute în fir de argint, stropite cu albastrul cerului şi verdele ierbii. Mai adăugam un pic de roşu, de la merele bine coapte şi dulceaţa clătitelor mamei şi totul era perfect. Puteam trăi acolo pentru o veşnicie, nu-mi era foame, nu-mi era sete, totul era la picioarele mele. Ca şi acum… toate cele de mai sus, plus multe altele, dobândite în toţi anii mei de viaţă s-au adunat la un loc, ca un bulgăre magic, ce se rostogoleşte la vale de pe un munte înalt. În drum nu va doborî nimic, nu va răni pe nimeni. Doar va sălta uşor peste locurile cu drumuri proaste, va ocoli şi mai uşor oamenii cu influenţă negativă. Iar la finalul drumului se va depune la picioarele cuiva. Ştie el unde să meargă, deşi nu i-am dat niciun sfat. Pentru că totul se simte şi se trăieşte. Şi când în jur e atâta iubire, atâta înţelegere, atâta siguranţă…. cum să nu știi că e bine? 🙂

Lasă un răspuns

