Pauză…


Sunt în așteptare. Aștept să treacă timpul, aștept să vii acasă, aștept să-ți dai seama dacă mă mai iubești. Aștept să nu mai plâng, aștept să adorm fără să mă pot sufoca, aștept visele bune și frumoase, aștept să fie bine. Aștept să se întâmple toate, fiindcă nu pot mai pot face, eu singură, nimic. Și mă omoară așteptarea asta, pentru că îmi scapă totul printre degete. Sunt atât de optimistă, știu că așteptarea e bună, de cele mai multe ori, știu că totul va fi bine, atât de bine, cum nici nu ne-am închipuit vreodată că va fi. Însă, în același timp, mă tem de atât de multe lucruri. Mă tem că ai să spui „nu”. De asta mă tem cel mai mult. Că vei înceta să speri, înainte să încerci a o face. Mă tem că vei alege să închizi ochii și să mergi mai departe, înainte să vezi, măcar, cât de frumos poate fi. Și cât de mult merităm toate astea. Împreună. Știu, am mai vorbit despre aceste lucruri. Am stabilit deja că trebuie să ne gândim. Însă eu nu am nevoie de gândire. Eu știu deja ce vreau: știu că vreau totul, iar „totul” te include. Nu exista fără tine. Fără tine, toate astea sunt asemeni unei cărți fără coperți, asemeni unei flori fără cineva lângă ea, să o admire. Totul e incomplet, fără tine. Nu vreau nimic, daca tu nu ești aici, să-mi dai tot. Nu știu cum să fiu fără tine. Pot respira, pot lucra, pot adormi și mă pot trezi singură. Se numește instinct de supraviețuire. Dar tu ești mereu acolo, mă veghezi mereu, te regăsesc întotdeauna. Și, totuși, nu știu să fiu eu, fără tine. Îmi doresc să pot face ce vreau cu timpul. Și nu, nu l-aș da înapoi, ci înainte. Până în clipa în care te voi revedea. Pentru că atunci îmi vei vedea inima așezată în palmele tremurânde. Îți vei da seama atunci, într-o secundă, cât de mult te-am așteptat și îți vei da seama, tot atunci, că nici nu ai plecat, măcar. Pentru că sufletul tău va fi acasă, acolo unde-i este cel mai bine. Lângă al meu.

Lasă un răspuns

