Manifest pentru iubirea noastră


Știu că nimic nu a dispărut. Da, poate unele sentimente s-au schimbat, e inevitabil. Depărtarea face asta, schimbă oamenii. Uneori în bine, alteori în rău. Dar ceea ce trebuie să rămână va fi ascuns acolo, în sufletul tău și tu știi că îți vei lua puterea de acolo. Din grăuntele de rațiune amestecat cu multă dragoste și cu și mai mult dor. Știi că te așteaptă acasă o îmbrățișare iubitoare, acea îmbrățișare caldă ce te face să uiți de tot și de toate. Mâinile acelea, întinse spre tine ca spre o adiere de aer parfumat, ce te învăluie și te binedispune. Vreau îmbrățișarea aceea de duminică dimineața, atunci când nu se aude nimic de afară și toată lumea e prinsă, încă, în vise dulci. Atunci când mă privești cu ochii deschiși pe jumătate, odihnindu-ți capul în perna pufoasă, cu părul adorabil răvășit de mișcările nopții. Întinzi mâna și mă tragi spre tine, la pieptul tău cald și îți afunzi nasul în părul meu, căutând aroma somnului și șoptind moale: „Mai dormi puțin, păsărică…” Iar după 5 minute, abandonezi lupta cu dimineața și mă întrebi zâmbitor și, în același timp, convingător: „Cafea….??” Cum să rezist la așa ceva? Mai ales când mă dezvelești și mă împingi jos din patul mare cât o împărăție fantastică? Cum să mă opun unei asemenea desfășurări de forțe mai presus decât mine? 😛 Vreau asta… și multe altele. Știi că merităm. Și nu e doar un slogan dintr-o reclamă ieftină. Este purul adevăr. Avem ceva special și merităm ceva special. Merităm o șansă reală, merităm ceea ce ne poate oferi viața, zi de zi, merităm o iubire superbă. Știu că putem avea asta. O cred din tot sufletul. Și tu știi asta. Pentru că te știu hotărât, ambițios, cu o putere de muncă extraordinară. Ești sensibil, puternic, devotat, cu atât de mult bun simț, crescut atât de frumos. Știu că te-am ales pentru umorul tău, ironiile fine și zâmbetul atrăgător, pentru felul în care știi să te pui în valoare, atât sufletește, cît și fizic. Și ți-am mai zis eu de multe ori că ești superb și mi-e teamă să nu te fure vreuna, la cât ești de frumos 😛 Nu mi s-a schimbat părerea, ești același om superb dintotdeauna 🙂 Știu de ce te-am ales. Și știu că n-am greșit. Știu că m-ai ales pentru că sunt ceea ce-ți doreai. Și sunt sigură că mai sunt și acum acea persoană, sunt sigură că mă dorești la fel mult și îți dorești la fel de mult să-ți fiu alături. Culoarea părului se poate schimba, greutatea poate varia, oamenii din jurul tău pot fi, mereu, alții. Însă ceea ce simțim rămâne. Sunt atât de convinsă de ceea ce avem, de ceea ce putem face împreună, de echipa de neînvins pe care o formăm, încât totul e mai presus de cuvinte. Și faptele vor vorbi singure, clar și răspicat. Trebuie doar să fim împreună. Iar atunci când totul va veni de la sine, atât de ușor și de incredibil, te vei întreba, la un moment dat, cum de te-ai putut îndoi de forța asta de neoprit pe care o avem…. împreună.

Da, acesta este manifestul meu. Este protestul meu împotriva depărtării și a despărțirii a doua suflete care-și găsesc locul doar stând împreună. Știu că totul este adevărat, pentru că îmi aparțin toate aceste cuvinte, le-am luat din durerea mea, din dorința mea de a schimba ceea ce pot schimba, din speranța că într-o zi, curând, locul meu va fi din nou în brațele tale, ce-mi oferă cea mai mare siguranță. Știu că totul va fi bine, pentru că am încredere. În tine, în mine, în noi. Iar dacă am nevoie să știu altceva decât toate astea, mă voi întoarce la aceste rânduri și-mi vor fi îndeajuns.

Lasă un răspuns

