Un sărut pentru sufletul tău – La mulți ani, Milord!


Aseară ți-am spus „La mulți ani” în primul minut al zilei. M-am uitat pe geam și m-am rugat ca toate sărutarile mele, împreună cu toată dragostea mea, să ajungă tefere la tine. M-am rugat de ele să te îmbrățișeze și să-ți spună cât de mult îmi lipsești. Știi doar că te iubesc… de oricâte ori ți-aș spune-o, n-ar fi îndeajuns. De trei ani, ziua ta de nastere mi-a dat încă un motiv să te iubesc și mai mult, dacă asta ar mai fi fost posibil. Cadourile te așteaptă, frumos pregătite și nerăbdătoare să le descoperi. La fiecare aniversare a ta (și nu numai)  am mulțumit, în gând, pentru fericirea de a fi lângă tine, pentru că mi-ai îmbogățit viața incredibil de frumos. A început totul, acum 3 ani, ca o poveste amuzantă. Mi te-ai lipit de suflet de la primele vorbe și acolo ai rămas până acum. Și tot acolo vei și rămâne, mereu.  Te-am văzut, din primele săptămâni, ca pe un prieten vechi și drag, redescoperit după 10 vieți de despărțire. Totul a fost blând, ușor, amuzant, relaxat. Și a rămas așa deși, în timp, am avut de trecut și încercări mai ușoare și încercări mai grele, furtuni înverșunate sau doar ploi scurte, de vară. Dar am avut și vreme bună, o, atât de bună și senină, cu parfum de iarbă verde și zâmbet de cer albastru. Iar acum te aștept acasă, în brațele mele, să-ți povestesc ce s-a întâmplat în lipsa ta, să te plimb în locuri încă necunoscute ție, să te răsfaț cu mâncare bună și iubire multă. Am atât de multă iubire care te așteaptă! Iubitul meu cu ochii dragi, cu mâini moi și primitoare, cu îmbrățișare unică în lume, toată fericirea din lume te așteaptă, fiindcă tot ce ai trăit până acum a fost superb, dar tot ce e mai bun, de-abia acum urmează!

2 gânduri despre “Un sărut pentru sufletul tău – La mulți ani, Milord!

Lasă un răspuns

