De bună-dimineața cu soare!


Milord, nici nu ți-am povestit ziua mea de ieri. Dimineața, cel puțin, a fost halucinantă. La ora 10 eram deja obosită și visam la patul de acasă și la cel mai lung somn posibil. Ți-am mai spus, dragul meu, nu știu cum reziști la atâtea ore de lucru, eu aș cădea lată după o săptămână lucrată în ritmul tău infernal. Și acum voiam să-ți povestesc despre toată oboseala din ultimele 10 zile, dar n-are niciun sens, pentru ca îmi vine in minte programul tău extenuant și o las baltă. Nici nu se compară oboseala mea cu ceea ce faci tu. Așa ca trec la ceva mai frumos. Azi am văzut soarele, când am ieșit cu Fifi. Știu, nu pare vreo chestie extraordinară, dar la ora șase și jumătate cerul era acoperit de nori și părea că va fi o zi friguroasă. După o oră, la plimbare, cerul se înseninase și soarele deja își făcea de cap, alergând praful prin micul părculeț de la marginea blocului. Asta e bine, zic eu 🙂  Un început de zi frumos și însorit e de-ajuns să-ți lumineze sufletul.

Ieri ți-am luat o periuță de dinți. Am așezat-o în baie, în paharul galben, cu o fețișoară zâmbitoare desenată pe el. Priveam periuța, zâmbind și mă gândeam la prima dimineață în care o vei folosi grăbit și o vei arunca înapoi în pahar. Ea se va supăra că-i vei da atât de puțina importanță. Eu, în schimb, îți voi urmări gesturile cu drag, pentru că asta va însemna că ești acasă. Și totul va fi mult mai ușor, dacă îți voi putea da la o parte părul de pe frunte, în încercarea blândă de a te trezi, dacă îți voi putea săruta ochii somnoroși, ce nu vor să se deschidă. Dacă voi renunța la toate încercările și mă voi ghemui lângă tine, în îmbrățișarea ta moale și caldă, furând dimineții încă 5 minute de somn. Pentru că asta va însemna că ești, în sfârșit, acasă.


							
Lasă un răspuns

