Fără titlu… doar cuvinte azi…


Astăzi e seara melancoliei. Sau, altfel spus, azi nu sunt optimistă. Doar mă gândesc la tine, fără să-mi dau seama cât de repede trece timpul, în comparație cu cât de încet poate mâna mea să scrie despre ce simt.

Stăteam într-o stație de tramvai mai devreme, admirând singura stea vizibilă de pe cer. Aș fi vrut să o întreb de tine, aș fi vrut să-mi spună cum îți merge și cum ți se petrece seara, dar părea atât de rece și nepăsătoare, încât n-am îndrăznit să o deranjez. Am căutat luna, dar n-a avut chef de discuții. S-a ascuns undeva, printre norii de toamnă. Ea e bună și blândă cu mine, de multe ori. Ne vede pe amândoi, rătăciți în părți diferite ale lumii și-mi spune dacă ești bine și sănătos. Te veghează pentru mine și îmi risipește grijile. Azi am inima strânsă de o nebună presimțire. Un instinct din acela ciudat, infailibil de obicei, nu mă lasă să respir. Îmi dă târcoale și, uneori, când nu-l bag în seamă, lansează câte-o lovitură mișelească, direct în suflet. Mă ghemuiește la pământ, obligându-mă să-l rog să-mi dea pace, bătându-și joc de vocea mea stinsă și sfârșită.  Nu vrea să plece, deși-i repet în fiecare moment că nu mi-l doresc și nu vreau să mai știu de existența lui.

Nu mă pot apăra împotriva lui decât trimițându-și mângâieri pentru ochii tăi dragi și sărutari pentru mâinile tale scumpe. Sper să nu le împiedice nimic să te ajungă. Și acum îmi dau seama că expresiile „Mi-e dor de tine” și „Îmi lipsești” vor deveni, în curând, noile „Bună-dimineața” și „Somn ușor”. Le folosesc atât de des în ultima vreme, încât nici nu mai fac diferența între ele. Aș vrea să treacă timpul cât mai repede. Am obosit puțin…. deși sunt tot aici, tot cu inima în palme și dragostea în ochi, cu sufletul fremătând tot mai agitat cu fiecare zi care trece și cu picioarele din ce în ce mai nerăbdătoare să-ți iasă în întâmpinare. Doar că am obosit un pic… și aș avea nevoie de umărul tău, să mă sprijine. Și atunci aș aduna destulă putere cât să te pot sprijini eu pe tine, în continuare.

2 gânduri despre “Fără titlu… doar cuvinte azi…

  1. Nu iti taia singura speranta, intreaba stelele, luna, transmite iubirea ta in spatiu, in univers, energia zboara, este vie! Fiecare mesaj ajunge la destinatarul sau. Ai incredere!

  2. Incerc sa nu-mi tai speranta 🙂 Ea m-a tinut la suprafata mereu si-i sunt recunoscatoare. E greu de una singura… chiar daca cealalta persoana e sufletul meu, nu este aici, in fata ochilor. Si de asta e greu… dar vreau sa fie bine 🙂
    Iti multumesc pentru vizite… le voi intoarce, promit 🙂

Lasă un răspuns

