Good morning, sunshine!


Îți spun sincer că numai asta nu gândeam dimineață, când am deschis ochii și am văzut…. negrul nopții 🙂 Era ora șase și mi se părea inuman să mă ridic din pat la ora aia, nu se vedea nimic afară, nici măcar speranța unei zile frumoase, darămite lumina ei 🙂 Dar m-am deșteptat brusc și la propriu și la figurat, când mi-am dat seama că tu mai ai o oră și ieși din tura de lucru, începută cu o zi mai devreme. Și atunci mi-am spus că mă pot trezi și eu, mai ales dacă tu n-ai dormit deloc. Păi nu? Așa că mi-am mișcat fundul la duș, desi baia nu părea deloc primitoare și era atât de friiiiig! Mi-a venit să-ți spun că tu vei scoate amețita aia de cățelușă la plimbare, dar… norocul tău că ești plecat. Nu pricep, zău, de unde atâta energie la ora aia mică (pentru mine) într-un mic ghem de blană, cu patru picioare pe post de mijloc de locomoție :p N-am să pricep în veci!

Dar hai să-ți mai spun ceva: când am ieșit cu ea la aer și m-a prins soarele de nas, m-am încălzit și eu. Și când am mai ajuns și în părculețul de lângă bloc și m-am așezat pe unul din leagăne, am găsit raiul pe pământ. Îmi place să fiu copil din nou, în fiecare dimineață, când ies afară cu Fifi, pentru că mă dau în leagăn, cu soarele în față și vântul adiindu-mi în păr. Pentru 5 minute e bine în lume și frumos, nu există rele, nu există probleme, doar o dimineață frumoasă, însorită, fără griji, fără serviciu. Doar eu, un leagăn și o coadă de cățel. Cand te întorci, te voi trezi dimineața, să mergem la plimbare și să te dau in leagăn. Chiar dacă îți place să dormi până târziu. Îți promit 😛

Și încă ceva: aseară am scăpat de morala ta. Iar am ajuns pe la 11 noaptea, dar tu nu erai să-mi scoți ochii că am barbat de ținut și eu umblu pe la birou. Uff, ce bine! Vezi, la faza asta e bine să fiu singură, că nu ne mai trebuiau și certuri casnice, zău 🙂  În concluzie, păsărica mea zburătoare prin țări străine, e bine fără tine, dar e atat de răăăăăăăăuuuu! Și da, normal, îți aștept ochii dragi, să-i pot săruta de bună-dimineața!

Lasă un răspuns

