Letters to Milord


Buna seara, Milord! Iată că-ți scriu, la ceas de seară, ceva ce seamănă a scrisoare. Deși începută pe hârtie, va continua să se păstreze virtual, însă asta nu-i va diminua importanța și farmecul. Trebuie să fii în pas cu tehnica modernă, altfel rămâi în urmă, nu-i așa?

Cum ți-a părut ziua de azi, petrecută în doi? Plimbările, giumbușlucurile cățelușei, țigara fumată pe balcon, cafeaua pregatită de mine…. dimineața târzie, leneveala prelungită, zâmbetul meu din zorii zilei? Ai răspunde că totul a fost minunat… dacă ai fi aici. Dar am fost singură. Dimineața a venit târziu pentru mine, după o noapte agitată, în care te-am visat, ca de obicei. Și m-am trezit cu tine în gând, ca de obicei. Te-am urmărit, imaginar, cum îți sorbi cafeaua parfumată și savurezi cu nesaț fumul de țigară, inventând rotocoale ce ți se plimbau printre degete. Ti-am zâmbit cu cea mai mare dragoste, când mi-ai facut cu ochiul, ca altădată, cu limba scoasă a obrăznicie, ciufulindu-mi părul și-așa zăpăcit de pernele somnoroase. Ești în visele și gândurile mele, n-ai plecat niciodată. Deși realitatea mă înfrânge uneori și dă buzna peste sufletul meu. Dar n-are importanță. Fiindcă, atunci când se întâmplă asta, stau o vreme, respir cu greutate și plâng până reușesc să-mi adorm simțurile. Apoi îmi deschid ochii larg, trag aer în piept și mă ridic. Merg mai departe șchiopătând, însă cu tine în suflet și în privire, așteptând ziua aceea superbă, în care voi putea să-ți alerg înainte, a întâmpinare. Și-atunci, pe loc, în doar o clipă, vei reînțelege, pentru a mia oară, ce frumoși suntem împreună și cât ne-am lipsit.

3 gânduri despre “Letters to Milord

  1. Mie nu-mi face rau, chiar imi face bine sa-l „vad” langa mine. nu e plecat definitiv, doar pt. o perioada. Insa mi-e greu fara el… abi reusesc sa respir singura.
    Insa… imi pare rau ca te doare si pe tine. Ajuta daca spun ca trece?

Lasă un răspuns

