Time bubble


În faţa blocului meu se întâmplă toate lucrurile interesante. Acolo se vede cel mai bine luna plină, pe acolo trec toate motoarele faine şi bicicletele fabuloase, căţeii cu coada stufoasă şi ţantoşă. Acolo sunt magazinele cu preţuri mici, piaţa cu strugurii ăia buni de tot, care se numesc Ceasla, locurile acelea misterioase unde se repară ceasuri de tot felul (ceasornicării le spune, nu? 😛 ), parcul imens, trotuarele largi (unele pline cu caca canin, din păcate – nu scuzaţi cacofonia, vă rog!!). 

Problema mea este următoarea: Doamna Cutiuţa Oanei are vedere doar în spatele blocului 🙂  Oana sunt eu, Doamna Cutiuţă e garsoniera unde stau. Iar cele de mai sus, plus alte o mie de nimicuri pe care nu le puteam vedea, mă făceau să mă încrunt rău de oftică, până azi-dimineaţă. Azi-dimineaţă m-am trezit devreme, m-am spălat pe cap şi m-am oprit în balcon, la o gură de aer. Şi era linişte. O linişte cum n-am prins eu acolo nici în miezul nopţii de vară, când n-aveai chef să mişti, simţind aerul curgând pe spate şi luându-se la întrecere cu transpiraţia. Frunzele copacilor erau răscolite de un vânt jucăuş, ce nu se grăbea nicăieri. Undeva, departe maşinile se întreceau, în drumul spre locurile de muncă ale stăpânilor, dar nu tulburau cu nimic pacea din spatele blocului meu. Nici câinii nu s-au îndurat să „vorbească”, de teamă să nu sperie vântul. Probabil le plăcea şi lor foşnetul frunzelor. Am stat pe geam câteva minute, cu urechile ciulite şi ochii căscaţi a mirare adormită către cerul luminat de zorii dimineţii. Am avut my own time bubble this morning.  Şi încă zâmbesc amintindu-mi.

 

Un gând despre “Time bubble

  1. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

