Da, la mulţi ani frumoşi şi sănătoşi şi veseli!


Mama…. nu o pot descrie, deşi as încerca o viaţă întreagă. Aş putea să spun că are ochii cei mai adânci din toată lumea asta şi zâmbetul cel mai uşor de recunoscut, chiar şi de la depărtare, chiar şi fără să îl văd. Aş putea spune că mi-a arătat drumul în viaţă, cum a putut ea mai bine, deşi sunt sigură ca nu se aştepta să primească un copil aşa răzvrătit la maternitate. Sunt sigură că s-a gândit că doctorii au înşelat-o şi probabil, nu de puţine ori, s-a întrebat dacă ar fi trebuit să cerceteze mai amănunţit problema 🙂

Ea e lumina mea. Ohh, da, ne şi certăm! Suntem două genii şi e normal să înţelegem că nu ne înţelegem mereu, dar certurile dese sunt contructive. Asa că, la următoarea ceartă, ştim cum să facem asta şi mai bine 😛 🙂 Dar mă gândesc mereu la ea şi uite-aşa o cert dacă nu vorbim prea des, mă ceartă dacă nu ne vedem prea des şi sora-mea ne ceartă pe amandouă, că prea ne certăm noi două 🙂  E mama… şi într-un singur cuvânt intră recunoştinţa, dragostea, lumina, sufletul, viaţa şi visele. Pentru că a ales să mă aibă. Să-mi trăieşti, mitzule dragă, o mie de ani, mereu frumoasă şi tânără şi optimistă!  

Lasă un răspuns

