Și uite-așa se adună lumea….


…… că doar Facebook face ce știe el mai bine și adună lumea la un loc, chiar dacă asta se face pe nevăzute și te trezești că ai ajuns să faci parte dintr-un grup, deși nu ai cerut-o. Însăăăă….. e un lucru bun acuma și mi-e ciudă că nu am avut eu prima ideea de a face acest grup, că poate așa vedea toată lumea ce om genial sunt eu și cât de mult mă laud eu singură, pentru că n-am grup care să mă laude în lipsa mea 😛

Sabina m-a adăugat în Grupul Bloggerițelor și mă bucur tare mult că a făcut-o, m-a mai scos dintr-o stare de amorțeală ce amenința să mă lase adormită pt. multă vreme. O fi vremea, o fi lenea, or fi multe alte jdemii de motive care nu-mi vin acum în cap, dar abia mă mișc prin lumea înconjurătoare, până și melcul e mai rapid decât mine la toate alea, în această perioadă. Văd în fața mea doar somn și dacă aș putea scrie cu ochii închiși, iar visele mi-ar fi povești, totul ar fi perfect și aș rămâne doar acolo, în lumea mea fantastică. Nu e posibil, din păcate și mă văd nevoită să fac parte din lumea trează, cu același chef ca al meu pentru îndatoriri zilnice. Sau cu un chef mai mare, pt. că Sabina și Elena au avut ideea grupului (da, ne întoarcem la prima idee, aia de ciudă), deci e clar că ele nu dorm, ba chiar mai și gândesc în timpul ăsta.

Offf… promit să-mi dau un șut în fund cât mai repede și cât mai eficient, pentru a poposi pe aici mai des decât până acum…. bine, poate asta se va întâmpla după week-end pentru că, nu-i așa, în week-end se doarme așaaaaaa de bineeee!!  Și da, postez fără diacritice, pentru că nu le găsesc, dom’le, nu le găsesc!

L.E.: am găsit diacriticile și, după un party nebun de bucuria regăsirii, le-am pus și la treabă 😛

Lasă un răspuns

