Concurs cu premii în bani :)


De curând am descoperit pagina de FB a Clubului Bloggerilor. Am intrat mânată de curiozitate şi când mi-am dat seama că pot şi eu „fura” puţină ştiinţă în ale online-ului de la oameni care ştiu ce să spună şi stiu şi cum să o şi facă, am vrut neapărat să mă alătur grupului. Zis şi făcut! Acuma, fie vorba între noi, eu mă pricep foarte puţin la blogăreală, de fapt puţin spre cam deloc şi cred că mă va ajuta dacă am în jurul meu bloguri mai mult sau mai puţin consacrate, unde pot găsi diferite stiluri de relatare a întâmplărilor de zi cu zi. Toate cele de mai sus sunt o mică introducere a unui concurs foarte interesant descoperit pe domeniul Soacrei 🙂 Concursul se va desfăşura în perioada 20.07 – 09.08. 2011, iar rezultatele vor fi afişate în perioada 10-12.08.2011 pe acelaşi blog.

Concursul se adresează atât bloggerilor cât şi cititorilor. În privinţa asta nu ştiu cât voi putea eu să contribui, habar n-am câţi cititori mă vor onora cu răspunsurile lor, but i will do my best 🙂

Formularea condiţiilor de participare o voi prelua, în mare parte, de pe blogul unde am descoperit concursul, deoarece reflectă tot ceea ce trebuie făcut să iasă treaba bine: 

Pentru cititori:

Pentru a vă înscrie în concurs trebuie să completaţi chestionarul ce-l veţi găsi aici: http://www.kestionare.ro/k/k.aspx?k=4229 

Vă rog să răspundeţi sincer şi să vă lăsaţi datele de contact precum şi situl de unde aţi auzit de acest concurs. Aveţi şansa de a câştiga 100 de RON. Completarea chestionarului durează sub 1 minut.

Pentru blogeri:

Trebuie să scrieţi un articol în care să menţionaţi concursul acesta oferind atât link cât şi o scurtă descriere, în stilul caracteristic al fiecăruia, invitând cititorii dumneavoastră să câştige la rândul lor 100 RON. Puteţi şi sunteţi invitaţi să puneţi şi la voi pe blog linkul către chestionarul de concurs. Linkul este ACESTA

Concursul a fost organizat în vederea promovării chestionarului mai sus menţionat şi sponsorul, asa cum este normal, aşteaptă cu mare interes răspunsurile oferite, aşa că seriozitatea este la mare căutare, după cum vă puteţi închipui.

Haideţi să vedem cât de bine ne descurcăm 😉

2 gânduri despre “Concurs cu premii în bani :)

  1. Pingback: Auci… buba :( | Laurentiu Horubet

Lasă un răspuns

