Leapsa de la sorelinna!


Adica sor’mea, pe scurt, aşa 😛

Să vedem:

1. Mirosul de tei, după ploaie… o nebunie ce-mi încântă simţurile!

2. Privirea somnoroasă, de duminică dimineaţa, a iubitului meu

3. Îmbrăţişarea mamei….. într-o singură îmbrăţişare simt căldura vieţii, siguranţa pe care vrea să mi-o ofere şi norocul imens pe care l-am avut venind pe lume

4. Un pahar de Cola rece, într-o zi fierbinte de vară

5. Prăjitura cu brânză dulce…. fără stafide 😛

6. Mersul cu bicicleta…. o senzaţie unică de libertate

7. Iubirea necondiţionata din ochii unui căţel

8. Marea…. simpla noastră întâlnire îmi alungă toate relele din minte şi din suflet

9. Să fac surprize…. numai gândul că voi dărui ceva, din toata inima, mă înveseleşte pe loc

10. Vocea iubitului meu (da, apare de două ori, dar l-aş scrie de cel puţin o mie)…. când o aud, sufletul mi se deschide şi din acel moment totul e posibil.

Să dăm leapşa mai departe, zic 🙂 Aşa că o trimitem spre Manon şi Ioana 🙂

4 gânduri despre “Leapsa de la sorelinna!

Lasă un răspuns

