Sunt ca o sticlă cu răvaş, aruncată în mare


Cum aș putea să-ți spun  că-ți scriu printre lacrimi și totul pare ireal, pentru că nici nu-mi dau seama prea bine ce fac? Cum să-ți spun că plâng și scriu din vârful celui mai mare pat posibil și, în același timp, vreau să mă fac mică-mititică, într-un colț întunecat și să stau acolo până te întorci la mine? Cum aș putea, oare, să opresc suspinele astea ce nu mă lasă să respir și să-ţi spun că-mi doresc să mă strângi în brațe, până când voi simți că realitatea revine la normal?  Pândesc ușa aceea tot timpul, cu impresia că o vei deschide și vei intra zâmbitor, cu o glumă bună pregătită, gata să mă anunți că a venit vara și pentru noi? Mai devreme am ieșit să-ți fotografiez luna. Să ți-o arăt în toată frumusețea ei, deși știam că o vezi și tu și că e exact la fel. Fotografiam și zâmbeam, pentru a plânge mai apoi, când am văzut camera pustie și bucuria mi s-a destrămat mai ușor decât un fum de țigară luat de vânt. Suport singurătatea foarte bine când știu că nu am pe cineva care să merite dorul meu. Dar nu pot suporta singurătatea în doi.  Bravez fără rușine în fața lumii și, tot în fața ei,  devin de o mie de ori mai optimistă, dar sufletul meu e ca o fetiță speriată de fulgere, ce se ascunde sub pătura de fiecare dată când vine furtuna.  Cum aș putea să-ți spun că am chef să te sun de o mie de ori pe zi și mă opresc, pentru că nu se poate?  Cum aș putea să-ți spun că mă trezesc terifiată dintr-un coșmar teribil, cum numai eu pot avea și mă întind spre tine, să mă ocrotești, iar tu nu ești acolo, să mă adormi la loc? Cum aș putea să-ți spun că mi-e dor să mă pierd în îmbrățișarea ta și să mă uit în ochii tăi dragi și calzi, dar fotoliul e gol și gândurile mele se risipesc, nerostite?

Cum aș putea să fac tot posibilul să-ți fie mai ușor, acolo…. spunându-ți toate astea?

Lasă un răspuns

