Fotball & Party!


Să le luăm pe rând, altfel le uit şi nu le mai găsesc pe niciunde în altă parte, darămite în memoria mea. Aşa… duminică am fost la fotbal. Sportul Studenţesc – Poli Timişoara. Sigur ştiţi deja şi rezultatul, deci nu deranjează pe nimeni daca-l şi spun: 2-3. Evident, a câştigat Poli. Dorinţa mea secretă, nespusă cu voce tare până la sfârşitul meciului, asta a fost. Să câştige, să meargă mai departe, pe drumul spre câştigarea campionatului. A fost prima mea vizită pe un stadion de fotbal dupa foooooarte multă vreme, nici nu-mi mai amintesc câţi ani au trecut de atunci. Dar a fost suuuper! M-am distrat, m-am necăjit, am ţipat atunci când nu mi+au convenit deciziile arbitrilor, dar am ţinut cu Poli şi la primul gol primit şi la ultimul gol dat. Câteva poze am pe contul de FB, le găsiţi aici:

http://www.facebook.com/album.php?id=1016347335&aid=2102390

Iar aseară mi-am luat prietena de o aripă si am zburătăcit-o la JukeBox. Am scos sufletul din ea, grăbită să ajung la ora opt seara, când se presupunea că începe concertul. Am ajuns cu 5 minute mai devreme de ora opt şi am mai aşteptat 45 de minute după aceea. Dar a meritat.  Superbul concert Smokin’ Joe Kubek & Bnois King. Ne-a plăcut tare, tare mult şi durata lui ne-a dezamăgit puţin, pentru că n-am mai fi plecat. A ţinut aproximativ o oră şi jumătate şi ne-a încântat de-a dreptul. Dacă vor mai avea concerte la noi în ţară vă recomand din tot sufletul să nu-i rataţi. Nu mă pricep să descriu muzica, aşa cum ar trebui să fie ea descrisă, decât dacă poate aş scrie postul respectiv în timpul concertului propriu-zis. Însă eu am rămas vrăjită de acordurile celor doi şi de priceperea celorlalţi doi membri ai trupei (da, sunt de fapt o trupă) la chitara bas şi tobe. Toţi patru au fost foarte energici, foarte deschişi faţă de public, au ştiut să te angreneze în atmosfera destinsă, pe care ei au controlat-o de la primul acord până la ultimul. Vă spun, merită!

Un gând despre “Fotball & Party!

Lasă un răspuns

