Teatru. Again.Padam-Padaam!


Voi fi foarte scurtă şi vă voi da un link, mai jos, unde veţi găsi toate detaliile necesare:

http://www.out.ro/2011/01/terapie-antidepresie.html

Mulţumesc frumos Nonei, care mi-a oferit posibilitatea de a mă reîntâlni cu UNATC-ul 🙂 Şi cu o mulţime de actori talentaţi, ce-şi trăiesc acolo visele. Deci… ne vedem duminică!

2 gânduri despre “Teatru. Again.Padam-Padaam!

    • Pentru ca nu am fost 😦 Am ajusn intr-un club vineri seara si pe urma m-a doborat raceala :((( N-am fost in stare sa fac prezenta. Si imi pare atat de rau. Promit sa vin data viitoare. Sigur, sigur!

Lasă un răspuns

