Hrană pentru trup şi suflet


Se iau aşa: două prietene vechi, vechi de tot, o carte bună, mâncare chinezească, bomboane suflate-n cocos şi ciocolată CIPIRIPI. Se pun într-un blender, se amestecă bine vreo 30 de secunde, la viteza vântului turbat şi apoi se presară pe canapea. Se lasă la uscat şi apoi se savurează cu atenţie şi duioşie. Cam asta a fost seara noastră. Cea mai bună prietenă a mea şi, totodată, cea mai veche prietenă, a „aterizat” ieri în Bucureşti. Prin urmare am comandat papa yamy-yamy (chinezisme), ne-am aprovizionat cu Sangria+Raffaello şi ne-am apucat de poveşti, până târziu în noapte. Acum ea a plecat deja, dar a lăsat în urmă un dor de casă teribil. În plus mi-a reamintit de copilărie, de partea ei dulce, când ne desfătam cu ciocolata CIPIRIPI, adusă de la sârbi de unii comercianţi, însă vândută oricum pe sub mână, din cauza vremurilor „trecute”.

Dar am avut o seară pe cinste şi nu pot decât să-mi doresc cât mai multe asemenea. Vă las şi cu câteva poze, sper să vă placă. Multă iubire, dragilor!

Lasă un răspuns

