Răsfăţ la Keiko Slim Spa!


Şi uite-aşa mi-am zis că merit. Mi-am făcut o programare la Keiko Slim Spa şi am fost cucerită, chiar de la telefon, de veselia şi relaxarea lor, ce ameninţă să mă „invadeze” şi pe mine 🙂 Mă voi răsfăţa cu pachetul Summer Treat, ce conţine următoarele minunăţii: gomaj cu sare marină, împachetare cu miere de albine şi ulei de măsline la capsulă cu infraroşii şi vibraţii SlimActive + o şedinţă de bronz organic.  Miercuri seară mă voi transforma 😀

Revin joi dimineaţă cu amănunte şi impresii!

Lasă un răspuns

