Noi facilităţi RATB!


Buna dimi!

Sper să aveţi o zi frumoasă şi veselă! A mea a început bine: am câştigat o sticlă de Cola, la promoţia nou-apărută şi am găsit pe net o ştire foarte interesantă. Este vorba despre noile rute RATB către mânăstirile şi obiectivele turistice din apropierea Bucureştiului.  Un bilet va costa 15 lei, fiind vorba de excursii de o zi sau două. Încă nu mi-am dat seama dacă va fi oferită şi cazare, în ceea ce priveşte excursiile ce durează două zile. Aştept cu mare interes alte informaţii, iar până atunci vă rog să citiţi întreg articolul aici. Dar să ştiţi că nu sunt interesată de modul în care a luat naştere acest proiect, iar aici mă refer la dna. Udrea şi presupusa rudă a ei, noul director RATB. Important e faptul că vor profita de aceste mini-excursii cei care nu-şi mai permit un concediu, având în vedere halul în care au ajuns salariile noastre.

Vă urez multa distracţie în aceste noi plimbări!

Lasă un răspuns

