Mulţumesc!


Da, ştiu, seamănă cu noua ciocolată de la Milka. Şi da, acest „mulţumesc” a şi fost inspirat de cutia în formă de floare şi de dulceaţa pralinelor Milka. Însă nu este, sub nicio formă, un mesaj publicitar. Oricine mă cunoaşte destul de bine ştie că sunt topită după ciocolata Milka, deci era normal să mă inspire să mulţumesc. Din tot sufletul. Bunicului meu, pentru că mi-a vegheat atât de iubitor copilăria, deşi m-a părăsit mult prea devreme. Mamei mele, pentru viaţa ce mi-a dăruit-o şi pentru şansa de a trăi. Surorii mele, pentru certurile avute, pentru că doar împăcarea mă făcea să mă simt ocrotită de iubirea unei familii. Oamenilor din jurul meu, pentru grija şi efortul depus la creşterea mea în ani, înţelepciune, iubire, bucurie şi speranţa. Iubitului meu, pentru sentimentul copleşitor din inima mea, atunci când îmi inundă gândurile şi îmi alină simţurile cu vorbe bine alese şi dragoste necondiţionată. Prietenei mele dragi şi vechi, pentru fiecare moment alături de mine; deşi am trecut prin furtuni şi vânt, a ieşit mereu soarele. Vieţii, pentru joaca din spatele blocului, pentru toate prostiile adolescenţei, pentru toate greşelile de până acum, pentru visele îndeplinite şi neîndeplinite, pentru serile frumoase şi nopţile ascunse în lacrimi, pentru clipele surâzătoare şi furtunile de vară, pentru verdele ierbii, cântul păsărilor, vântul cald, oamenii noi şi experienţele diverse… din toate au rămas amintiri, regrete ce m-au ajutat să văd speranţa, zâmbete, ce m-au ajutat sa merg înainte. Toate mi-au furat o părticică din suflet şi toate m-au construit aşa cum sunt. Mulţumesc pentru privilegiul de a trăi.

Lasă un răspuns

