Ha, ha, haa!


Stau trei broaşte pe marginea lacului. Prima broască zice:
– Uac!
A doua zice:
– Uac, uac!
A treia broască zice:
– Uac, uac, uac!
Prima ia un pistol şi o împuşcă pe cea de-a treia.
A doua întreabă:
– De ce ai împuşcat-o pe a treia?
– Pentru că ştia prea multe!

Vine iepurele la cafenea şi îşi comandă pârjoale şi pâine.
Dupa ce şi-a primit comanda, s-a dus să se spele pe mâini.
În acel moment intră ursul flămând şi cum vede pârjoalele le înfulecă deodată.
Vine iepurele şi vede că lipsesc pârjoalele… îşi suflecă manecile şi întreabă:
-Cine mi-a mâncat comanda?
Ursu:
-EU!
-Atunci mănâncă şi pâinea…
 

Stau trei lilieci şi îşi povestesc de ce au botu’ plin de sânge.
Zice primul:
-Vedeţi turma aia de oi?
-Da.
-Aia am făcut-o praf.
Zice al doilea.
-Vedeţi turma aia de porci?
-Da.
-Aia am făcut-o praf.
Zice al treilea:
-Vedeţi stâlpul ăla de la biserică?
-Da.
-Eu nu l-am văzut.

 

Era o petrecere a animalelor în junglă. Toate animalele vin la timp, numai miriapodul întârzie vreo trei ore. Cind ajunge şi el, în cele din urmă, celelalte animale îl intreabă:
-Ce faci, unde ai întârziat atât ?
La care miriapodul, foarte enervat :
-Cine naiba a pus la uşă anunţul ăla cu „Vă rugăm, ştergeţi-vă pe picioare”?

 

Doi purici stăteau pe un trotuar. Unul dintre ei fuma. La un moment dat trece un câine. Când îl vede, puricele nefumător îi spune celuilalt:
– Stinge ţigara, că vine MAXI TAXI!

Odată, un cocoş a plecat la plimbare. Pe drum s-a întâlnit cu o pisică, un câine, un magar şi un ou. Cum mergeau ei au ajuns la o casă şi s-au hotărât să înnopteze acolo. Oul s-a aşezat pe plită, pisica sub prosop, câinele sub pătură de la pat, măgarul dupa uşă şi cocoşul pe casă. Pe la miezul nopţii au venit nişte hoţi. Au văzut că ardea focul în sobă şi unul care era beat s-a dus să aprindă o ţigară. Când a intrat în casă, oul i-a sărit în faţă, când s-a dus să se şteargă l-a zgâriat pisica, s-a aşezat pe pat – l-a muşcat câinele, a ieşit afară –  i-a dat măgarul un picior în spate şi cocoşul de pe casă striga:
-Cu-cu-ri-gu!
Când s-a întors înapoi din casă, hoţul le-a povestit prietenilor săi totul.
-Când am intrat în casă mi-a dat unul un pumn în faţă,m-am dus la prosop mi-a dat unu’ cu grebla pe faţă, m-am aşezat pe pat mi-a băgat unu’ furca în fund, am ieşit pe uşă mi-a dat unu’ o bâtă pe spate şi unul de pe casă striga „PRINDE-L, MĂ!!!PRINDE-L, MĂ!!!”

Lasă un răspuns

