Mini-poveste despre o bicicletă :)


„Din păcate nu pot începe cu „am avut o bicicletă… şi ce mândră eram de ea” 🙂 Nu am avut o bicicletă a mea în copilărie, deşi mi-am dorit-o enorm. Îmi doream două lucruri foarte mult: un iepure şi o bicicletă. Ai mei ne-au oferit un iepure, la un moment dat, mie şi surorii mele, însă animăluţul nostru de casă a sfârşit, aşa cum era normal, într-o tigaie, pe aragaz. Cu bicicleta e altă poveste: cu toate că mi-am dorit-o, am fost amăgită cu gândul că voi primi una, atunci când voi fi mai mare. Am ajuns şi mare, s-au despărţit şi părinţii mei, iar lucrurile considerate necesare s-au transformat mereu în altele. Şi bicicleta mea nu a mai venit. A apărut, la un moment dat, alături de cineva care a făcut parte din viaţa mea, câteva luni. Relaţia a fost dezastruoasă, dar singura realizare a acelor timpuri au fost plimbările cu bicluţa „de împrumut”. Aşa am cunoscut Bucureştiul, aşa m-am obişnuit cu străzile şi aglomeraţia, aşa am învăţat să pedalez şi tot aşa am cunoscut oameni noi. Ce să mai vorbim de mişcare? Cel mai bun mod de a face mişcare şi cel mai bun mod de a te distra, adunate în spiţele acelea jucăuşe, învârtindu-se la nesfârşit, pe oriunde vrei să le duci. Libertatea pe care ţi-o oferă ţi se pare nemărginită, iar bucuria vântului, şuierându-ţi în păr, nu poate fi egalată decât de zâmbetul tau, stăvilit între cele două urechi. Asta înseamnă, pentru mine, a avea o bicicletă :)”

Această mini-poveste este scrisă pentru concursul Hotcity .

O puteţi vedea şi aici , se numeşte „Poveste despre viitoarea bicicletă” (mulţumesc fetelor de la Hotcity pentru titlu). Va câştiga cea care va avea cele mai multe vizualizări. Puteţi lăsa şi comentarii ;), puteţi şi vota (sunt nişte steluţe dedesubtul povestioarei).  Mulţu mult!

Lasă un răspuns

