Text pentru singurătatea minţii….


M-a lovit, de ceva vreme, o moleşeală intelectuală de-mi vine să mă iau cu mâinile de cap. Nu mai sunt în stare să gândesc, las de azi pe mâine o grămadă de lucruri, amân hotărâri ce trebuiau luate de-o veşnicie şi parcă nu mai sunt în stare să am un dialog ca lumea. Cine mă ascultă mi-ar putea spune, uneori, că semăn cu o fetiţă retardată mintal, ce nu ştie să treacă dincolo de condiţia ei de naivă, iar frazele mele sunt atâta de bâlbâite, încât îşi pierd sensul pe drum. Sufăr de lipsă de ambiţie. Şi ceea ce e mai rău, suferă şi cei din jurul meu. De parcă m-aş fi transformat în cârpă de şters praful… dar mi-e lene să fiu cârpă. Nu vă doresc să suferiţi de lipsă de ambiţie, e foarte dureros. Îţi iei atâtea şuturi în fund de la cei din jur (pardon exprimarea fără perdea, deşi aş „merita” şi mai mult de atât), încât la un moment dat începe să doară şi ajunge durerea până la creierul acela adormit, lipsit de mirosul de neuroni puşi la lucru. Apel la cei care au ambiţie pusă deoparte, pe undeva. Nu contează daca e dozată în gramaje mici, prăfuită, sau aproape de expirare. Vă rog să o trimiteţi la mine, abuzez eu de ea până cedează şi moare, lăsându-mă din nou în pană. Sau…. şi mai bine, cred că ar trebui să încep să produc nişte materie cenuşie. Singură, cu propriile mânuţe, că doar ceea ce face omul cu mâna lui, se numeşte lucru manual. Or nu-i aşa??

Ufff… grea e viaţa asta. Da’ e şi mai grea când ţi-o faci tu grea. Auch, câtă profunzime! Vă doresc veselie! Şi mulţi neuroni activi!

2 gânduri despre “Text pentru singurătatea minţii….

  1. foarte frumos spus 🙂
    parca m-ai descris pe mine – din pacate 🙂
    eu tot sper ca o sa imi revin la normal, curand…sti cum se zice: „speranta moare ultima „

    • Daaaa, eu deja trec prin starea asta de ceva vreme. Şi eu sper să-mi revin. Am început să o fac… încet-încet, dar sigur. Trebuie să mă ambiţionez singură, altfel nu se va „mişca” nimic 😉 Încearcă să-ţi propui sa faci câte ceva zilnic sau măcar o dată la două zile. Ceva mic.. dar îţi va aduce o satisfacţie enormă, odată ce te ţii de planul făcut. Şi o să fie bine!

Lasă un răspuns

