Scriu despre tine….


….. de una singură, în mijlocul oraşului agitat, cocoţată pe o bancă, sub ninsoarea deasă, ce-mi udă foile şi mâinile. Dar nu-mi pasă….. scriu despre tine. Şi e dor în mine, mi-e sufletul întins printre fulgi, spre ochii tăi blânzi. Şi ce-aş putea spune? Ce-ar fi atât de nemaivăzut, de nu s-ar fi găsit cuvinte să exprime?

Eşti doar tu….. un om comun, într-o lume pe fugă, unde planurile, iubirile, vieţile se schimbă într-o secundă. Iar mâna mea le urmăreşte, să le oprească în loc, doar un moment, măcar. Să le convingă să-mi sărute pagina goală. Timpul zboară şi eu te descopăr în fiecare dimineaţă. Acelaşi vechi, topit în nou, aceleaşi gesturi, încântare mută şi surprinsă mereu. Şi în fiecare noapte rescriu poezia gurii tale, amăgirea sărutărilor, cărarea imaginară a viselor.Ţi le dăruiesc la cafea şi ţi le fur la prânz, doar pentru a le redărui la cina târzie. Fiecare zi e un început şi un sfârşit şi mă tem mereu că mi-e prea neînsemnat vocabularul şi prea umilă vorba pentru a te iubi. Şi totuşi te privesc mândră şi sigură pe mine, atunci când îmi descoperi slăbiciunile.

Şi în timp ce deschid ochii, iar somnul îmi împleteşte degetele, îmi propun să scriu despre tine. Pe o bancă, sub ninsoarea deasă, ce-mi udă foile şi mâinile, în mijlocul oraşului agitat…

Lasă un răspuns

