Fără cuvinte :(


Azi-noapte s-a stins o stea… Michael Jackson a murit în urma unui stop cardiac. Toate încercările paramedicilor de a-l resuscita au fost inutile. Pentru mine el a fost parte din copilăria mea şi scriu aceste rânduri cu lacrimi în ochi. El face parte din amintirile mele, a cântat muzica ce îmi plăcea atât de mult…. prietena mea cea mai bună mi-a spus azi-dimineaţă că e şocată şi nu-i vine să creadă…. Ce putem spune altceva decât: „Odihneşte-te în pace, Michael! Ai fost şi vei rămâne un rege al show-ului şi al muzicii!”

Lasă un răspuns

