Un zâmbet de ploaie? ;)


Un bărbat surprins la amantă de către soţ, sare de la etajul 5. În cădere se gândeşte: “Nu puteam să stau acasă cu nevasta… să mănânc un grătar… să beau un spriţ…. şi …. cine ştie …. poate să fac şi sex ?!?.”Cade cu noroc pe o căpiţă de iarbă proaspăt cosită din spaţiul verde al blocului şi cugetă:“Doamne, cum e omul…. numai două secunde am fost disperat şi câte prostii mi-au trecut prin cap…” 

Bulă bâlbâit se înrolează în cadrul armatei la marină. Pentru a prinde încredere în el căpitanul vasului îl pune de gardă. La o oră târzie Bulă strigă:
– Rerererere repede ffffffoc ffffffoc ssssăriţi ffffoc.
Scapă tot echipajul, iar Bulă este erou. Este luat pe un vas de croazieră, unde este pus de gardă, iar căpitanul îşi instruieşte echipajul ca, în cazul în care îl aud pe Bulă că strigă „re re re re” să sară toţi în apă, că este vorba de un incendiu.
Pe la ora unu noaptea Bulă strigă:
– Re re re
Sare tot echipajul în apă.
– Re re rechini, bă.

 

Un beţiv se duce la berărie şi o întreabă pe vânzătoare:
– Cât costă un litru de vin?
Vânzătoarea răspunde:
– 7 lei.
– Dar o picătură?
– Nu costă nimic.
– Atunci picuraţi-mi un litru în sticlă!!

 

Bulă vine la serviciu şi îl intreabă pe Ştrulă:
– Auzi Ştrulă, tu ai cumva lipsă de calciu?
Ştrulă, foarte serios, răspunde: Nu am. Da’ de ce mă întrebi?
– E, uite-aşa vroiam să ştiu şi eu.
Mai trece o săptămână, Bulă vine cu aceeaşi întrebare: Măi, Ştrulă, tu sigur nu ai lipsă de calciu?
Ştrulă,  foarte supărat, îi răspunde: Ţi-am mai zis o dată că nu. Da’ de ce, măi?
– Păi de două săptămâni mă culc cu nevastă-ta şi văd că nu-ţi mai cresc coarnele odată.

Lasă un răspuns

