Picături de viaţă


„Let just start with a smile…”
Sau hai doar să visăm
la minutele ce zboară în ritm de porumbel
şi la vântul ce îţi fură gândurile pe nesimţite
însă….nu mai ştiu să tresar
şi întind mâna spre tine, degete tremurânde
pipăind stratul de fum al necunoaşterii.
Nu mi-e teamă, am inocenţa încrezătoare a unui pui
Şi ochii mari, întrebători, deschişi spre soare
alunecând pe un drum nesfârşit.
Doar imagini din trecut mă mângâie, deşi mi-aş dori uneori să ştiu viitorul
pentru a rămane pe loc, fără suflare,
aşteptând ca totul se se întâmple.
Şi mă întreb: m-ai lăsa oare să plec, ştiind că
lumea se pierde în fiecare clipă
şi frunzele mor, cu demnitatea unor regine?
Sper la o renaştere, dar nu sper la sufletul meu, a rămas undeva, închis într-o carte
rătăcită într-o bibliotecă fără nume.
Cineva îl va citi, şi-l va însuşi…
poate voi ajunge la fericire
cu un suflet de împrumut, mai curat decât al meu
iar eu…nu voi mai fi eu…
Voi fi doar o floare, uitată pe o bancă
Ce-şi regăseşte mirosul doar noaptea
şi ultima sclipire de viaţă o pierde la prima rază,
murind frumos…ca un zâmbet.
Lasă un răspuns

